wtorek, 1 kwietnia 2014

[E] Drugi event Gildi Amicorum


Amicorum Tournament
 W zeszłą niedzielę (30.03) zorganizowałam kolejny event, tym razem event polegający na 3 dyscyplinach. Dyscyplina siłowa, szybkościowa i pierwotnie poświęcona sprytowi uczestników, lecz w trakcie troszkę się pozmieniało






Oto moje osobiste relacje z eventu i krótkie info co i jak się działo. 
Regulamin i większe info było przetoczone na forum gildii dla uczestników, nie ma sensu żebym się rozpisywała na ten temat. :)


World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament


World of Warcraft Amicorum Tournament

World of Warcraft Amicorum Tournament

Przyznam że pojawiły się pewne ale w tych dyscyplinach jak spawnujące się lalki z różną ilością hp czy nie do końca ogarem w 3 evencie z ludźmi, cóż przyznam że na moich planach ten event wyglądał lepiej, ale jest postęp w porównaniu do 1 eventu. Tym razem zgłosiło się trochę więcej osób, nagrody były ufundowane z gildyjnego banku:
1 miejsce: Brzeszczot 30k golda i wieczną chwałę
2 miejsce: Salg 15k golda
3 miejsce: Kaes 9k golda

Przykrym faktem dla mnie było to że goldy, które pierwotnie mi wysłano nie dotarły do mnie, po prostu się rozpłynęły i nie dało się ich odzyskać nawet z pomocą GMa. Jest to przykre bo dla mnie to duże ilości golda a one sobie ot tak znikły. :(

Event został skończony, nagrody rozdane, screeny porobione a ja robię sobie przerwę w tym temacie i pewnie zanim zorganizuje kolejny event (o ile zorganizuję) to minie trochę czasu. Najadłam się sporo stresu z incydentem z goldami oraz z nie do końca dopicowanym eventem... No, przynajmniej się starałam by było chodź troszkę zabawnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz