niedziela, 25 maja 2014

[S] I'm Back!

World of Warcraft
 Więc tak, wróciłam. Miałam miesięczną przerwę od  Wowa, wypaliłam się szczerze i nie miałam ochoty na nic do roboty, jednak to się zmieniło i widać efekty po przerwie.. :D







A oto i one! Taki ze mnie Aczi bot hehe :D Przyznam że niewiele mi brakowało do wbicia ich xD 1 mounta brakowało, pare critterów do ukochania, no i 1 typek z TOC, któy wcześniej nigdy mi nie chciał się pokazać xD Gorzej niż z strusiem od MT...

World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

No i jest! Nagroda, za Vote Pointy. 550 pointów na tego hipogryfa, ah!
Czekam na więcej hipogryfów<3 Jak wyjdzie patch 4.3.0 na tym servie, 2 kolejne wpadną w moją kieszeń ^^
A tak wgl... Robię nim furrorę hyhy... Gdyby jeszcze gryfy można było kolekcjonować w hordzie... ah byłoby cudownie... ;(

World of Warcraft

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz