czwartek, 19 listopada 2015

Don't Starve Shipwrecked - Wczesny dostęp do gry, przewidziano na 1 grudnia!

Don't Starve Shipwrecked
Czy wy też czekacie na tę grę? Ja niesamowicie! Po pierwszym przeglądzie Don't Starve Shipwrecked na twichu jakieś dwa miesiące temu, po prostu zachwyciłam się grą. Zastanawiam się tylko, jak drogi będzie ten dodatek, a może Klei Entertaiment zrobi miły gest w stosunku do tych posiadających podstawkę oraz pierwsze udostępnione rozszerzenie Reign of Giants i Shipwrecked wpadnie za darmo?

Marzenia ściętej głowy! xD Zatem szykujcie się na premierę wczesnego dostępu do gry, który to przewidziany jest na 1 grudnia.

Poza tą jakże wspaniałą nowiną mam jeszcze jedną - dotyczącą Don't Starve Together. Nawiązując do newsa udostępnionego przez firmę na łamach platformy steam. Mogę zakrzyknąć z uradowania:

PODZIEMIA JUŻ TU SĄ!

Ooo tak, chociaż nieco zmienione, bardziej dostosowane pod rozgrywkę dwóch osób to i tak jaskinie to jaskinie, w których już nigdy nie zagrozi zasypanie żywcem i śmierć w odosobnieniu... No dobra, kogo ja próbuję przekonać, z moją umiejętnością określania położenia nikt by mnie nigdy nie znalazł.

No nic. Zatem pozostaje czekać na Shipwrecked, umilając sobie życie w ciemnych zakamarkach świata stworzonego przez Klei.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz