sobota, 19 marca 2016

Pojawił się nowiutki zwiastun promujący film WarCraft

Film Warcraft
Pojawił się nowy trailer promujący nadchodzący film WarCraft. Przyznam, że z niecierpliwością wyczekuję na jego debiut. Niestety ten zwiastun nieco mnie ostudził.

Scenografia i wykonanie nie wygląda tak imponująco, jak z początku mi się wydawało. Odczułam wrażenie, że wszystko jest zbudowane ze styropianu oraz ślicznych grafik i animacji. No, ale nie jest źle a każdy fan w tym ja. Z przyjemnością powita film osadzony w lore najpopularniejszego przez te wszystkie lata MMORPG.

Zerknijcie na i oceńcie sami:

Przy okazji by udowodnić sobie, że najnowszy film to nie styropianowy WarCraft. Poszperałam nieco w sieci i znalazłam parę ciekawych zdjęć z planu. I... Ulżyło mi, bo nie wygląda to brzydko. ^^

Pozostaje już tylko czekać na pojawienie się filmu w kinach.

Film WarcraftFilm Warcraft
Film WarcraftFilm Warcraft
Film Warcraft

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz