poniedziałek, 7 lipca 2014

Filmiki z Youtuba, które przypadły mi do gustu

Pandaren
Tańczysz sobie pandą, gdy nagle jakiś inny pandaren wchodzi Ci w kadr? Brżmi znajomo? Ooo Tak.
No a poza tym chciałabym pokazać parę filmików z YT, które podbiły moje wysokie wygórowania i twarde serce. [*]







O tak, Sylvana owni :D Jeden z moich ulubionych filmików ;)
Kolejnym filmikiem, który podbił moje uznanie jest ten filmik:

Zarówno wokal jak i wykonanie jest na wysokim poziomie, nie na darmo wygrał konkurs :D

Kolejny filmik jest zrobiony z naprawdę gigantycznym rozmachem. Zastanawia mnie jak długo taki filmik był robiony. Robi wrażenie po całości, oh szczególnie moment ze skrzydłami... Mmmm



Ten filmik mogłabym dedykować paru osobom, którzy chętnie się stawiali w sytuacji laski. Nie wyszło im tak jak planowali. No cóż w duecie nie ma miejsca dla zapasowego koła :D

Swoją drogą, ten filmik ma kontynuację na kanale tej laski(albo i nie?) xD

A tu, trochę kotów w internetach, wowach, gdziekolwiek :D


Najbardziej jednak lubię fulmik z takimi mini seriami :D

Ten filmik zachwycił mnie nie tyle treścią co mechaniką i jakością. Totalne wow! ;d
Swo


To kilka takich filmików.. A byłabym zapomniała
RAINBOW POWEEER!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz