poniedziałek, 23 lutego 2015

6 Ciekawych filmików z Collage Humor

Collage Humor
Ostatnio nic mi się nie chce :D Przeglądam internety, oglądam youtube, gram sobie i ogólnie się obijam. W końcu Ferie!
Dziś jednak po raz już kolejny trafiłam na kanał Collage Humor, no i tak przeglądając te filmiki uznałam że fajnie by było się podzielić tymi, które mnie rozśmieszyły  bądź w jakiś sposób przykuły moją uwagę :D





#6
 Pozycje miłosne inspirowane zwierzętami.

#5
Przepis na filmowy Oscar

#4
Gdyby Google było facetem

Jest to 3 odcinek tej serii, zdecydowanie mój faworyt :)

#3
Każdy predator przechodzi przez dorastanie :D

#2
Pies vs Kot

Z moich przykrych przeżyć po ostatnim kocie, zaczęłam faworyzować psy...
Oczywiście tylko w teorii, nie chciałabym mieć żadnego z tych zwierząt.
Ale sowę?Hmmm:D

1#
Nie umawiaj się z Noobem

Rodzice przyszłości :D A może już teraz tacy są? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz