poniedziałek, 8 grudnia 2014

Parę innych ss z dragon age

Dragon Age InkwizycjaNadal w świecie Dragon Age, zdążyłam pokonać już smoka, poromansować z Cullenem (wciąż nie zaliczony) pomóc bykowi, pozabijać parę grup venatori/ templariuszy itp... Teraz przedemną wybór ścieżki.... Hm hm jaką speckę by tu wygrać... Na pewno nie nekromantę, dorian ma nekromancję i denerwują mnie te summony nie zdychające. grrr.
Aha. przegrałam w tą gre już 50h... a nie jestem nawet w połowie. Wow Wow!



A teraz paczka ss z Dragon Age ;D


Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja  Smok

Przechadzasz się plażą gdy widzisz, walkę Ogra z Smokiem

Dragon Age Inkwizycja Smok

Podchodzisz i oglądasz walkę na żywo

Dragon Age Inkwizycja Smok

Gdy nagle obrywasz ogonem.

Dragon Age Inkwizycja Smok

Jednak smok nawet nie zwrócił na Cb uwagę. Po pokonaniu ogra, odleciał jakby nigdy nic... ;(

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja Jeleń

Mój faworyt z mountów. Dziki jeleń ;d


Dragon Age Inkwizycja

Tu musi być wspaniale wyglądać na full detalach ;(

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja

Mounty też się uczą

Dragon Age Inkwizycja

Serowa tarcza, z serem w tle!

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja

Ser. W tej części DA, ser jest jakimś guru o.O

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja Smok

Dragon Age Inkwizycja Smok

Smok znikł szybciej niż zdążyłam cyknąć ss (a to znaczy Bardzo szybko) po nim została tylko czacha... No cóż.

Dragon Age Inkwizycja


Moja śliczna elfka... Szkoda że tylko w cutscenkach ma śliczną twarz, niestety w reszcz

Dragon Age Inkwizycja Aveline Dragon Age 2 Aveline

Ou yeah Aveline! ;D


Dragon Age Inkwizycja  Książę William i Kate Middleton

TO jest dziwne... I szczerze BARDZO mi się nie podoba.... Defaq Dragon Age ? Tak duży minus odemnie dostali za to podobieństwo... Jakaś głupia faworyzacja, ponadto są zbroje które wyglądają jak dla konfederatów... Bioware to studio Kanadyjskie więc, szybciej bym zrozumiała uniformy kanadyjczyków ale to? Żenua :/


Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age Inkwizycja

Dragon Age InkwizycjaDragon Age Początek

Jezioro Calenhad teraz i kiedyś ;D Taki kontrast! Nie wiem co myśleć!


Dragon Age Inkwizycja

Kolor tego lyrium jest po prostu urzekający *-*

Dragon Age Inkwizycja

Przepiękny wilk, ciekawe czy będzie do niego nawiązanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz