poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wygrane w Konkursie Far Cry 4

Far Cry 4
Dziś doszła do mnie paczuszka od Redakcji Gra.pl , z wygranymi z konkursu.
Strona ta wydaje się powstała nie tak dawno temu (a przynajmniej ja dowiedziałam się o niej całkiem niedawno) i oferuje ludziom ciekawostki i nowinki z branży gier. Czy się ta strona wyróżnia ? Na pewno wydaje się estetyczna przez jasne kolory oraz zapełniona. Jednak plusem jest to że notki są zwięzłe, jest dużo obrazków i ciekawostek, to co ludzie w tych czasach lubią najbardziej. (w tym ja xD hyhy)

Do rzeczy, chciałabym się pochwalić moją wygraną, w konkursie występuję pod nickiem ZagiSama, więc udostępniam co dostałam w całkiem ładnie udekorowanej paczuszce!
Paczka od gra.pl Far Cry 4


Paczka od gra.pl Far Cry 4



Paczka od gra.pl Far Cry 4


Paczka od gra.pl Far Cry 4


Paczka od gra.pl Far Cry 4


Paczka od gra.pl Far Cry 4


Paczka od gra.pl Far Cry 4

Oczywiście koszulka jest na mnie o conajmniej 2 rozmiary za duża więc jej nie będę nosić, a przynajmniej na codzień... Może pójdzie na piżamę? Co do pozostałych gadżetów, kubek jest bardzo fajny, nie miałam jeszcze stylowego czarnego kubka, no i zapalniczka jest przyzwoita. Co do peruki.... Kiedyś kogoś namówię by zrobił cosplay Pagan Mina xD

Może same w sobie gadżety nie posiadają dużej wartości, jednak samo ich otrzymanie ,ten smaczek oraz to boskie opakowanie w stylu choinki sprawia że ma się ochotę walczyć o więcej wygranych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz