poniedziałek, 26 stycznia 2015

Gigantyczna śnieżka.

Sadi
 Zima w pełni? A skąd, fakt wczorajszy śnieg, który spadł idealnie się formował i nie jedną śnieżkę dziś ulepiłam, chodź oberwała tylko 1 osoba :D
Co robi drunkprej gdy spadnie śnieg? Przede wszystkim jedną wielką gigantyczną śnieżkę (nie, nie miałabym siły by do takich rozmiarów ją przetoczyć, pomogli mi :) no i cyka foty przed szkołą.
Wawel

Ten codzienny widok wawelu, jedni by uznali mnie za szczęściarę, jednak w gruncie rzeczy jak się widzi coś setny czy tysięczny raz w drodze do szkoły/pracy/po sprawie to już nie cieszy to tak bardzo. Żałuję że dziś skończyłam szkołę tak późno, to bym cyknęła fotek paru sykającym łabędziom(tak Krakowskie łabędzie sykają) no i mewom, które świetnie łapią chleb w locie. Może następnym razem. :)

Stradom

Stradom, ulica mojej 4letniej przesiadki do sql.

Stradom

Ten park taki piękny, gdy nie widać żuli na ławkach i kup wszędzie naokoło...

Park podgórski Kraków

Razem z chłopakiem odwiedziliśmy park podgórski podczas dwu-godzinnego okienka.
Podczas, gdy on uważał by bury nie przemokły, by nie było zimno to i tamto. Ja się rzuciłam na śnieg i zaczęłam toczyć kulkę. Moim pierwotnym zamiarem było stado bałwanów... Cóż...
Jednak, gdy kulka była już za ciężka, przyłączył się do zabawy i oto co powstało. 

Park podgórski Kraków

Wygląda niepozornie ale jest mega ciężka, na tyle ciężka że dało się na niej stanąć bez obaw o rozwalenie.
Niestety nazajutrz kończę równie późno. Zapewne kulka już jest oznaczona przez psy, bądź okropne dzieci. Tak, ta kulka już na bank nie żyje.
Śnieżko, odejdź w spokoju [*]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz