piątek, 2 stycznia 2015

World of Warcraft Make-up Tutorial.

Pijany Priest Prezentuje
Podczas gdy ja i wielu innych graczy tylko wcielamy się w nasze postacie w grze. Inni idą o krok dalej.Przyznam że pojechanie chodź raz na blizzcon jest moim skrytym marzeniem. No bo ile tam ciekawostek, cosplayi, gier, informacji i ludzi, których łączy jedna i ta sama gra.
Coś pięknego... Ah może kiedyś.
Na razie zainteresowałam się make-upem oraz hand made przedmiotami, których tutoriale ludzie umieszczają na youtube.
Wrzucę w tej notce parę ciekawych filmików, które zrobiły na mnie duże wrażenie. :)








Na pierwszy ogień idzie make-up Night Elf Female. Co o nim powiem? Jest świetny! Biorąc pod uwagę wyjściowy wygląd Pani w filmiku, to naprawdę odwaliła kawał dobrej roboty. Tylko się przysiąść i malować ! 

Niestety dla mężczyzn nie znalazłam make-up i raczej nie znajdę...
Ale Ale!
em Jest Blood Elf XD


Ładna laska z tego chłopca nie ? Tutorial jest jako taki no ale może być :D Jak na ...
Co do dziewczyny, ładnie jej to wyszło i nie ma na sobie tony makijażu tak jak inne youtuberki, dlatego też ją umieszczam na blogu.


Make-Up Undead, pomysł był wykonanie nie takie złe, chodź jej inny make-up, Pandarenki wyszedł o wiele wiele lepiej! Udało się jej nawet dostać na główną stronę gazety. wow Wow xD

makemowow makemowow makemowow




Natomiast ten makijaż Pandarena po prostu wymiata, zrobiony przez Pomberry jest istnym arcydziełem na wszelakie konwenty i cosplaye.

Pora na Trolla



Całkiem fajnie jej to wyszło chociaż kły wolałabym zwyczajne to jednak takie namalowane nie przeszkadzałyby w niczym :D



Dranei, całkiem ładnie jej to wyszło ;)

Oczywiście internet jest zawalony make-upem Night Elfów, inne make up ciężko dorwać, oczywiście jeśli mowa o tutorialach a nie gotowych ;)
Jednak znalazłam jeszcze dwa dość ciekawe, tejże samej autorki. Make up Elementala i Murlocka xD Still... To nie kolejny make up Nelfa ;d




No poza tym jeszcze są make-up Alextraszy... Ale to nie ciekawe xD

Make-up make upem, ale co z cosplayem?
Film z tegorocznego... yy zeszłorocznego 2014 roku, pokazuje tyle fajnych cosplayi
Mimo tego że trwa tak długo, nie mogłam się oderwać. Cud miód i orzeszki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz