środa, 30 kwietnia 2014

[S] Niemowlaki w World of Warcaft, Topka

World of Warcraft Kids

Interesowało was może kiedyś jak wyglądają niemowlaki w World of Warcraft? ...
Mnie też nie, ale jak już się nadarzyła okazja to warto było cyknąc parę fotek, nie jestem pewna czy są to wszystkie niemowlaki ale jeszcze na nie popoluję, brakuje mi belfa, draneja, worgena i goblina... Pytanie czy do tych ras powstały niemowlaki... Hmmm Undeda też brak, ale to przemilczę.


Pierwszy do odstrzału jest troll... No, co by tu o nim powiedzieć... Kto by pomyślał że takie niepozorne małe cośie wyrośnie na wysokiego, garbiącego się zioma. :D
Troll

Drugi do odstrzału jest tauren, zdecydowanie mój faworyt, tylko spójrzcie na te piękne pixelowe oczka...

Tauren

Trzecim bobasem jest ork, ikona hordy, oraz jedna z najsilniejszych ras w tej frakcji... Co mogę powiedzieć wygląda nad wyraz ładnie ! Nie zdołałam cyknąć mu fotki jak ma otwarte oczy... Takie to nie fotogeniczne Orczysko

Orc

Pora na Alluchów, pora na nelfa, co mogę powiedzieć? TO dziecko mnie przeraża, generalnie ma jakieś tam białe włoski ale twarz... No cóż nelfy w moim top baby look spada na sam dół listy

Night Elf

Drugi niemowlak Alluchów to human, tak jak i ork ikona i chluba Przymierza, bobas nie jest zły, zdecydowanie lepiej wygląda niż dziewczynka ludzi xD

Dwarf

Nie sądziłam że zrobią bobasa Dwarfów, a jednak! Tylko spójrzcie na te niesforne brwi.
Historia brwi hoduje się już z pierwszych dni po urodzeniu.


I gnomik, zdecydowanie najładniejszy bobas w Przymierzu, zarówno z wyglądu sympatyczny jak i świetną (bo złotą, ah ta pazerość) kołyską przyciąga wzrok..
Gnome

Moja topka jest taka:
1.Tauren
2.Gnome
3.Orc
4.Dwarf(chwała brwiom!)
5.Troll
6.Human
7.Night Elf (!!!!)

Zapewne niedługo zamieszczę topkę dzieci, jak w końcu będę mieć chwilkę by wyłapać wszystkie dzieci na Wowie :D (ile ich jest? 2-3 rasy? xD Ciężkie zadanie!!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz