sobota, 5 września 2015

Fantastyczny Pan Lis - Fantastyczny film poklatkowy!

Fantastyczny Pan Lis
Ostatnio miałam okazję oglądnąć film pt. "Fantastyczny Pan Lis". I przyznam że zachwyciłam się prostą banalnością filmu a zarazem faktem ile trzeba było pracy włożyć by powstał tak dobry po klatkowy film :) Zatem recenzja pełna zachwytów, ohów i ahów  ;) Na początek zapraszam na spojrzenie na trailer.



Film opowiada o rodzinie lisów i innych stworzeń mieszkających w rejonie. Jednak zdecydowany nacisk kładzie się na lisią rodzinkę a dokładnie na Fantastycznego Pana Lisa. Ów osobnik parał się kiedyś kradzieżą kur z farmy. Nigdy nie został złapany dzięki swojemu sprytowi i inteligencji. To wszystko złożyło się na legendę, jaka urosła koło tego lisa, który miał niezwykłe ego.
Jednak jak to każdy samiec, gdy znajdzie swą lubą ząbki się tępią i trzeba znaleźć mniej niebezpieczną "pracę", która nie narazi rodziny na niebezpieczeństwo.
Tak oto Fantastyczny Pan Lis zmienił się w zwykłego lisa dbającego o rodzinę.

Fantastyczny Pan Lis Fantastyczny Pan Lis

Jednak mimo to lis postanawia zrobić swój ostatni skok na trzy pobliskie farmy. Niestety nie wszystko idzie jak po maśle i cała społeczność zwierząt zostaje wciągnięta w wojnę między Lisem a Farmerami. 

 Fantastyczny Pan Lis Fantastyczny Pan Lis

Z przyjemnością oglądałam ten film i kibicowałam Panu Lisowi przy kradzieży. Całość jest wykonana bardzo ładnie , każda mebelka każda akcja została starannie, nagrana a same postacie są miłe dla oka.
Sam film ma lekką nieco humorystyczną oprawę, bardzo lekko i przyjemnie przeżywa się historię postaci. A oprawa muzyczna jest po prostu idealna do historii. Country bardzo dobrze wpasowała się w akcje. Nic tylko oglądać :)

Przyznam, że nie wiem jakim cudem film, który został opublikowany 2010 roku, w Polsce przeszedł bez echa koło mnie. Nie zauważyłam żadnego plakatu promującego a przecież to taka perełka!

Podsumowując:
Na plus :
- Muzyka
- Animacja po klatkowa
- Ciekawa fabuła
- Bardzo dobre i staranne wykonanie.

Na minus:
Brak

Ogólnie: 10/10 !
Film przyjemny, bardzo dobry zarówno dla dzieci, jak i dorosłych! Nie mam nic do zarzucenia, akcje dobrze skomponowane, nie było żadnych niejasności, a muzyka bardzo ładnie się przeplata.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz