wtorek, 21 kwietnia 2015

Don't Starve Together Reign of Giants już jest!

Don't Starve Together Reign of Giants
Dzisiaj został wypuszczony pierwszy dodatek do Don't Starve Together, mianowicie dodatek Reign of Giants, który już wcześniej został wypuszczony do gry Don't Starve na single player.
Dodatek już jest dodany na steam i można go pobrać, lub po prostu zaktualizować naszą grę. ;)




Co nowego?
Dodatek mieści w sobie wszystkie te bajery co na single playerze, czyli:

  • Możemy oswajać koty.
  • Pora roku jest teraz realna, wiosna/lato/jesień/zima.
  • Są dodane nowe potwory.
  • Nowe przedmioty.
  • Nowe roślinki.
  • Nowe stany postaci.
  • Oraz same postaci.
  • Oraz trochę więcej nowinek ^^



Nie przypominam sobie bym wspominała wcześniej o tej grze, mimo że skradła wiele godzin mojego życia. W najbliższym czasie spróbuję coś napisać... A na razie... Idę zobaczyć jak się sprawy mają w tym Don't Starve :D
Na razie chcąc nie chcąc odsyłam was na officjalną stronę gry jeśli by kogoś urzekła oprawa graficzna i zainteresowało o co się taki raban podnosi :)
Teraz gra nieco sobie kosztuje, dlatego nie jestem pewna czy wydawanie 20euro na tą grę jest chwilowo opłacalne. Bardzo długo trzeba było czekać na wprowadzenie tego dodatku, który już wcześniej był na single playerze. Ponadto dodatek nie uwzględnia jeszcze jaskiń, więc nie jest w sumie skończony... Ale...Jest to gra z dopiskiem "early access" więc w sumie można im wybaczyć ;)

Polecam przetestowanie dema tej gry, dzięki czemu ocenicie czy wpadła w wasz gust czy nie.
Mnie urzekła gierka, więc bez sumienia kupiłam oryginał i czekam na więcej ^^

1 komentarz: