niedziela, 3 sierpnia 2014

Filmiki z Youtuba, które przypadły mi do gustu #2

World of Warcraft Banner
Kolejna seria filmików, wyłapane na youtuube i przemycone na ten blog. A więc czas spam! ... Start!










A więc, zaczynając spis fajnych filmików od takiego z grubej rury. Totalnie po obejrzeniu go można poczuć dreszczyk. Niesamowite wykonanie animacji. Totalny odpal wśród filmików tego typu!
Koleś dostał ode mnie bezwarunkowego suba :D

Innym filmikiem, który podbił moje serce jest Rexxar (aktualnie moja główna postać w HS) i jego karty :D
Filmik zrobiony przez polaka, dość już znanego przez polskich fanów blizzarda. :)

Cóż powiem tak, laska, robi swoje filmiki i niektóre wyszły jej całkiem nieźle :D Warto zaglądać na jej kanał i od czasu do czasu faszerować się nowym filmikiem WoWa :D


Zawodnik udostępniający swoje filmiki ma naprawdę dziwne poczucie humoru, ale nie można mu odmówić że nie potrafi przedstawić zamierzonych scen :D Generalnie gość dostał suba bo widać że mu zależy na widzach, a to znaczy - więcej machinimi!

Ta lasencja też zasłużyła na suba, ma dużo muzycznych teledysków ze świata wowa. Już za czasów AMV, bardzo ceniłam sobie dogranie ust z tekstem śpiewanym jak i samymi scenami, które musiały do niego pasować. Ta lasencja MiniBazookka ma potencjał.. Szczególnie że w jej filmikach pojawiają się wątki hmm miłosne, tak rzadkie w tego typu machinimi. O np.. Yuri/Yaoi, weź tu znajdź takie gdzieś xD....Eee.. Nie ważne.
Na tym się uśmiałam jak nigdy... Stereotypy? A gdzie tam TRUUU 10000%!!... :DDDD I... hej to prawda że większość lasek wybiera pomiędzy huntami i prejami. Niech ktoś wytłumaczy tą zależność!:O Znaczy wiadomo, preje maja cudowne ciuchy i kogz bańki lenistwa ale hunt?

Po przeczytaniu kiedyś Wichrów Wojny z głównym udziałem Jainy a potem looknięciu na ten filmik i temu jak porządnie odwzorowali to co się działo w książce to ah.... Super zrobione duży plus dla Fana :3
W sumie nie pamiętałam dlaczego Jainie zsiwiały włosy, teraz coś mi miga o artefakcie i bombie magicznej.. Mmm. Nawet ta nuta pasuje ..:O Zresztą szperając na jej kanale można znaleźć coś ciekawego. ;d

Klasyczny przypadek tego jak się zachowują zwykłe chłopaczki jak usłyszą słowo "laska" !
Dobrze powiedziane!! Show your.... ! :D Kurde ale bym sobie poszła na taki raid samych babek, mimo że część by mi nie spasowała, jednak są wyjątki, w naszej gildii do tych wyjątków zaliczam już 2 laski ^^


Eh, chyba za dużo wowa, za dużo hordy <3


.... PS. Nie patrzeć na Vlogi osoby z ostatniego filmiki, jeśli Ci oczy miłe :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz