niedziela, 10 sierpnia 2014

Fortuna w WoWie

Pijany Priest PrezentujeZastanawialiście się kiedyś czy totolotek to kłamstwo i jak bardzo wyzyskuje większość ludzi? Nie? Ja też nie, jednak zdecydowałam spróbować swojego szczęścia z http://www.wowhead.com/item=60838 i cóż mogę powiedzieć... raczej mi się nie zwróciło.. ;)





Posiadając cały stack karteczek, bardzo pozytywnie rozmyślałam nad swoją wygraną. A nuż się uda, a nuż będę bogata i trafię do książki guinnessa jako pierwsza osoba na serverze, która zdobyła 5k golda? Niestety moje marzenia i nadzieje prysły. Nie powiem że karteczki kupowałam, bo nie. Miałam za dużo roślinek więc zamieniłam je w łut (nie)szczęścia! A oto efekty:

Początkowy start: 207281667
200 http://www.wowhead.com/item=60838

Pijany Priest Prezentuje World of Warcraft


W sumie ostateczny wynik to:
13x Karty po 5g
3x Karty po 20g
3x Karty po 50g
1x Karta po 200g
I dużo kart od 10s do 1g
Pod koniec miałam: 212563867
Czyli mój dochód to : 52822

Niezbyt dużo, raczej nieopłacalny biznes ale zawsze można kogoś naciągnąć. A otwieranie tych karteczek sprawia dużo dziwnej satysfakcji. Więc jak nie szkoda wam hajsu to można je kupić i się pobawić. :)

A jak już przy pieniądzach jesteśmy. Jakiś czas temu wbiłam te oto 4 cudne achivementy, które swoim wyglądem również dały dużo frajdy.
Ile je wbijałam? Niezbyt długo. Również nie nolajfowałam ich za bardzo i wbijałam kiedy miałam chęci.
Opłaciło się. Chodź nie dałam rady wybić szczura ze ścieków (jak pewien orczycowaty zawodnik) jednak i tak jestem zadowolona :)
A Penny For Your Thoughts

 Silver in the City

The Coin Master


Efekt końcowy ostatnich łowów (czyli przy zbieraniu na silver/gold coinsów) 
Jakbym zbierała wszystkie pieniążki od samego startu... To by było coś... :D Może kiedyś ponowię tą próbę...

Loteria

Za acziwa dostaje się http://www.wowhead.com/item=44430 , pieniążek który wprawia naszą postać  ruch. Jak dla mnie szału nie ma a z tego co mi opowiadali to postać miała wyglądać jakby podrzucała ten pieniążek. Niestety rozczarowałam się, bo nie zobaczyłam podrzucanego pieniążka, a postać czasem wygląda jakby rzucała spella z różczki. No nic. Nikt nie jest idealny
 Titanium Seal of Dalaran

 Titanium Seal of Dalaran

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz