niedziela, 12 lipca 2015

Gry Offline Kraków 2015 - Fotorelacja

Gry Offline Kraków 2015
Byłam dzisiaj na mini evencie. GRYOffline 2015 i chciałabym się podzielić moją foto-relacją z wami. Oczywiście byłam pierwszy raz na czymś takim i nieco (bardzo!) nieśmiało przemierzałam cały kleparz. W zasadzie nie brałam w niczym udziału, tak o, pierwszy raz, zobaczyć przyzwyczaić się. Jednak już po pierwszym razie uważam że jest to świetna rozrywka dla każdego.


Gry Offline Kraków 2015
Zdjęcie co prawda już w domu. Ale warto zaznaczyć, że każdy z uczestników dostawał swój własny indyfikator z numerkiem i nickiem. Poza nim były w środku 3 kupony. Na piwo, napój bezalkoholowy oraz kiełbaskę z grilla. Wszystko za darmo! Był to naprawdę miły gest od ekipy gry-online względem własnych czytelników :) Na drugiej strony plakietki, widniała mapa budynku oraz program całego dnia ;)
Poza tym oczywiście było wiele konkursów i rozdań :D
Gry Offline Kraków 2015
Panel Dyskusyjny "I Ty możesz zostać deweloperem". Pan po lewej był prowadzącym. Dwaj Panowie po lewej byli osobami, które same po sobie programują i tworzą gry. Po prawej stronie, Panowie, którzy mieli kontakt z dużymi firmami oraz w mniej więcej tak zaczynali.
Był to niezwykle ciekawy panel, ponieważ obie hmm.. Z braku lepszego słowa, obie drużyny miały swoje argumenty, plusy i minusy względem gdzie pracować, jak zaczynać. Jak to wygląda w rzeczywistości. I czy my, szarzy gracze, którzy marzymy o tym, by się jakoś wcisnąć w tę branżę mamy szansę. Słuchając ich wiem, że mogłoby to być ciężkie.
A mogłoby, mam na myśli to, że bez znajomości (co Panowie podkreślali) jest bardzo ciężko wkręcić się w tę branżę. Jeśli się nie promuje, jeśli się nie posiada jakichś odlotowych skillów.
No cóż... Może kiedyś, jak to Gandalf rzecze "Nie trać wiary młody hobbicie" ;)

Gry Offline Kraków 2015

Prezentacja gry Might And Magic Heroes VII. Nie wiem czemu tą Panią wybrano, żeby poprowadziła prezentację. Definitywnie nie chciała tam być ;) Mimo starań troszeczkę się jąkała. Ale gracze to bardzo tolerancyjna widownia i Pani bez jakiegoś spięcia skończyła prezentację gry. No dobrze a o co się rozchodziło? Szczerze, ja to poczułam tak, że ta prezentacja to była czysta statystyka, tyle graczy grało, tyle gra, taki sukces. Tutaj głosowali na to, tutaj na tamto. Hmm.. Może to dobra strategia, ale byłoby fajnie posłuchać o czymś więcej np. dlaczego tak, co robią w tej grze, jak to wygląda, że spędzają tyle i tyle czasu? Dla mnie, osoby, która nie jest wielką fanką Heroes, która nie ma pojęcia, co się dzieje z nową odsłoną, fajnie by było się dowiedzieć, gdzie się rozgrywa kampania, co się dzieje, czy nagle Heroes nie będzie jakąś dziką mieszanką łamigłówek czy coś. Hm.. A znajdę sobie info w googlach. Poza tym został zaprezentowany gameplay z gry. Niestety nie kampania, tylko duel między przystanią a sylvanami. Ot dla mnie zwykły Heroes, co było to jest :D... Ale ja się nie znam. Jak mówiłam, nie jestem jakąś wybitną fanką tego tytułu, choć w 3 odsłonę ciupałam maniakalnie ;)

Gry Offline Kraków 2015

Panowie z Vrizzmo prezentują swój produkt. Są to google, dzięki, którym przenosimy się w świat gry. Naprawdę fajna sprawa, spróbowałam swoich sił w googlach z zombie ( na który zresztą był konkurs, osoba z najwyższym wynikiem wygrywała 1 parę googli dla siebie) i przyznam, że byłam pod wrażeniem. Oczywiście grafika i jakość gry jest zapewne uzależnione od telefonu ( nie dopytywałam się, jednak telefon był podłączony więc tylko zgaduję - pierwszy raz w ogóle miałam z czymś takim do czynienia ;) ) Przyznam, że cena tego ustrojstwa nie jest tak wysoka, coś koło 250zł, ponadto Panowie się chwalą, że swój produkt wyprodukowali przed Oculusem. A ja nie mam powodów, by w to nie wierzyć! :D Niestety wadą tych gogli jest to, że nie można z nich długo korzystać. Zagrałam trzy rundki z zombie, gdzie mamy człowieka, który biegnie przed siebie i ma omijać przeszkody. Zaczęło mnie mdlić. Zatem można się bawić, ale z umiarem :)

Gry Offline Kraków 2015

Strefa ARCADE. W pomieszczeniu z Okularami Vrizzmo stały trzy automaty retro, gdzie uczęstnicy GRYOfflinemogli sobie dowolnie pograć w stare dobre gierki ;)

Gry Offline Kraków 2015

Strefa Asus. Asus prezentował laptopy, które ciągnęły różne gry z całkiem pokaźną grafiką nie zająkując się.

Gry Offline Kraków 2015

Poza oczywiście konkursami, które się odbywały (Konkurs Zombie - pytania z wiedzy o zombie. Konkurs z wiedzy o Wiedźminie - Oh czemu na to nie poszłam, mogłam dostać stylową torbę wiedźmińską ... ;) Konkurs Mortal Kombat oraz Konkurs RPG o tym niżej)

Gry Offline Kraków 2015


W Gypsy wciela się Yunnie Ai z Yunnie Ai Cosplay

Poza wszystkimi cosplayami najbardziej urzekły mnie 3. Może przez sentyment, może przez urodę, może ... A nie wiem.
Na pewno byłam zaskoczona, zdziwiona i w ogóle śszczęka na ziemi, bo zobaczyłam cosplay Gypsy z gry Ragnarok Online, na której spędziłam najlepsze lata mojego dziecińśtwa.
Tym bardziej cosplayerka uradowała mnie swoim widokiem, ponieważ Gypsy była moją ulubioną klasą w całej grze, w zasadzie 80% mojej gry spędziłam na tej klasie, szlifując ją i starając się ją ukazać jak najlepiej? (a może po prostu pokaząć, że w teorii słabe postacie tak naprawdę mogą być zabójcze w rękach odpowiedniego gracza? - Chyba tak mi zostało, stąd uwielbianie Prejów oraz Abatura z Hotsa) Poza tym na scenie owa śliczna Gypsy pokazała co to taniec. Soundrack z Morroku <3 Oh łezka się kręci...
Gry Offline Kraków 2015

Cosplay kobiecy Lich Kinga... Oh ten Arthas, nagle nabrał ładnych kształtów ^^
edit: W Lich Kinga Wcieliła się Ai Derathar z AiDeratharArt :)

Gry Offline Kraków 2015

Gry Offline Kraków 2015

Jak wspomniałam o konkursach, ten konkurs tutaj, to konkurs odnośnie do znajomości gier RPG. Spróbowałam swoich sił, jednak odpadłam w eliminacjach. Niestety pytania były z dziedziny starych gier więc no co tu dużo mówić, nie miałam szans.
Ale chciałabym zaznaczyć, że tutaj ten konkurs był trochę... Niezbyt RPG. Ponieważ zaznaczony przezemnie chłopak otrzymał dwa pytania z rzędu: Kto dawał głos Bezimiennemu (zdaje się, że to w tym konkursie było) oraz jaką ocenę wystawił jeden z redaktorów grze Pillars of Eternity. Szczerze? Zdziwiłam się, myślałam, że to będą pytania strikte RPG a tu takie dwa mało powiązane z tym gatunkiem... No dobrze są powiązane, ale ... No nic, odpadł na samym początku, nie miał nawet szans się wykazać wiedzą. Szkoda ;)

Gry Offline Kraków 2015

Gry Offline Kraków 2015

Cosplayerzy szykują się do wejścia na scenę.

Gry Offline Kraków 2015

Muszę przyznać że żałuję że nie mam lepszego aparatu. Wiele zdjęć, które zrobiłam po prostu się nie nadaje żeby je wystawić, więc wystawiam zdjęcia, które dało się jakoś odratować :(

Gry Offline Kraków 2015

Mój faworyt względem występu.... No ale ciężko, żeby nie był. Przystojny facet, w odpowiednio ubranych ciuszkach ( o tak, która z gamerek nie lubi przystojnych postaci z gier :D) robiący pompki.
Gdyby miał widownię jedynie damską to by wygrał.

Gry Offline Kraków 2015

Cosplaye zawsze cieszą się uwagą ludu. Szkoda, że zorganizowano je o 18, gdy trochę się publiczności już przerzedziło ;)

Gry Offline Kraków 2015

Wygrał strój szturmowca z Mass Effect (a jeśli się pomyliłam, to 7 lat wstydu i hańby).
Nagroda publiczności poszła dla Pani przebranej za Thanatos. Bardzo słusznie, występ na poziomie, z rekwizytem nieco żywym, zombie-podobnym ;)

Gry Offline Kraków 2015

Nie tylko cosplayerzy otrzymali nagrody. Po występach wylosowano 5 osób, które zawalczyły o jakieś drobne nagrody... O ile Panowie trzymali poziom (w sumie co to za poziom, jeśli pytania były typu jak na imię ma główny bohater Gothika albo kto pomaga Mario? xD) o tyle Panie zdecydowanie pokazały, że raczej zrobiły przyjemność swoim połówkom i przyszły tu dla nich w ramach towarzystwa, nie w ramach zainteresowania ;)

Pod koniec całego GRYOffline organizatorzy rozdawali darmowe upominki. Nie udało mi się nic dla siebie wywalczyć (większość wpadła w niecne łapki osób z pierwszych rzędów hihi) i wróciłam do domu jedynie z pamiątkową smyczką z Gry Online.pl :)
Oj, kurcze, tam były ArtBooki z WoWa... Oh nikt nie zrozumie bólu osoby, która uwielbia to uniwersum, jeśli sama nie uwielbia tego uniwersum... [*] Amen.
Ale szczerze? Było super, byłam sama co prawda, poznałam 3 osoby chodź niespecjalnie się z nimi trzymałam cały czas (szybko się wyrkuszyli - prawdziwy nolajf zostaje do końca!) więc dzień i tak odhaczam fajką zadowolenia. Przede wszystkim trzeba złożyć ogromy ukłon ekipie GryOnline.pl za zorganizowanie takiego spotkania na naprawdę wysokim poziomie. (Nie było pijanych ludzi, atmosfera była miła, organizatorzy dbali o to by prości czytelnicy się nie nudzili, było dużo nagród, darmowe bony na jedzonko... Żyć nie umierać :)
Poza tym fajnie było zobaczyć ekipę, która zajmuje się tym portalem. Teraz inaczej się będzie patrzeć na publikowane teksty :)

Gry Offline Kraków 2015

Na koniec pamiątkowa fotka z Gypsy... Oh uwielbiam <3


Jeśli jakiś z cosplayerów, którego tutaj umieściłam odnajdzie tą notkę to niech da znać. Chętnie podpiszę wasze zdjęcia nickiem czy coś... Niestety preje nie mają dobrej pamięci co boli... :<

... Kiedyś będę mieć aparat tak by cykać foty niezależnie od światła ^^...

5 komentarzy:

  1. Zgłasza się Arthas w którego wcieliła się Ai Derathar! :3
    Dziękuję za miłe słowa i wspaniale spędzony czas na imprezie. :))
    www.facebook.com/AiDeratharArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny Arthas zasługuje na pochwałę haha :) Żałuję że moja komórka nie jest tak dobra,wszyscy cosplayerzy z ślicznymi strojami zasługują na uwagę ale niestety jestem amatorką więc większość zdjęć jest zamazana lub niewidoczna :(

      Usuń
  2. Wita się Gypsy :)
    Ojejku nawet nie wiesz jak mi miło czytając tyle sympatycznych słów (i wspominając jak pozytywnie mnie zaczepiłaś na samej imprezie)! Również przegrałam pół życia Gypsy (i Sage), więc rozumiem sentyment. M.in. dlatego wybrałam tę postać do cosplayu :)
    Jeśli chcesz, byłoby miło zobaczyć podpisik fp - Yunnie Ai Cosplay - https://www.facebook.com/yun.cosplay

    OdpowiedzUsuń
  3. Daeadra z chęcią ukradnie swoje zdjęcie.
    Oczywiście jeśli może? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Jeśli masz jakiegoś DA czy FB, to chętnie podlinkuje :)

      Usuń