poniedziałek, 9 czerwca 2014

[A] Ile Achiwów po przerwie? I co tu robi Heartstone?!

Achivement
Powiem tak, wróciłam na miesiąc a w ciągu tego miesiąca zebrałam parę pokaźnych achivementów ^^ a w tej notce chciałabym się pochwalić nimi :)
















World of Warcraft




World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft


World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft

Achivementy nie są pokolei, ale kto by się tym przejmował ;)
Pisałam że wróciłam, a jednak znowu zaniedbuję Wowa... Coś mnie już tak nie ciągnie do tej gry, a może przez to że server jest taki mały...
Ostatnim czasem gram sobie w gierki, które zostały stworzone  dzięki/i/lub (nie wiem) przez firmę Spiders. Mają nawet fajne RPGI, może nie są tak wypasione jak te z firmy Bioware ale i tak prezentują nad wyraz wysoki poziom ;)
Teraz parę screenów z Heartstone, jak widać uwielbiam Rexxara ^^ Ktoś mógłby powiedzieć że to postać dla Noobów, ale mnie się dobrze i przyjemnie gra. Nie żebym zawsze wygrywała, nie żeby mnie nie denerwowali ludzie myślący niesamowicie długo, ale co tam :D
Hearthstone

Hearthstone

Hearthstone

Polecam tą  grę, a jakby ktoś miał ochotę zaprosić mnie do friendów to zapraszam, nagrodą za  posiadanie przyjaciół jest unikatowa (a może i nie) talia:
Hearthstone

Hearthstone
Kliknij na obrazek by przejść do strony głównej Heartstone




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz