poniedziałek, 30 czerwca 2014

LoL LoL, faza.

Dalaran
Thats the way aha aha i like it












Zdecydowałam~! Jak dojdzie ta nowa cipcia to wychodzę z gildi po cichaczu, nikt nie będzie wiedział kiedy i jak! Kij że idzie 4.3.4 i tak nie ma dla mnie miejsca~! Może pójdę do jakiejś mniejszej gildyjki i tam sobie pogram. A może powstaną jakieś nowe po wprowadzeniu patcha i będę miała swoje 5minut. A może i nie i jak skończy się PTR na pandach to pójdę sobie tam grać.
A kto tam wie~!
Na razie umieszczam kogz pijanego tuskara!
BTW. Ta cipcia nie zachowuje się jak laska, jaka normalna laska używa emotki /fart i robi popularne ruchy kopulacyjne siadając i wstawiając nad osobą, która poprosiła o resa?! Teraz jestem utwierdzona w swoich przekonaniach, migracja ED to to gwóźdź do trumny, a mnie już w tej trumnie nie będzie. Wziuuu~!

Może zacznę profesjonalnie uploadować filmiki? huehue, miałam taki plan, dopóki mi cipcia nie zepsuła humoru.

Nie ma czekolady

Nie ma już nic

Bo nie ma czekolady

Błogosławionej, która daje radość nam

I naszym bliskim

Oda do czekolady - Spisana na szybkości.
Sadi

Kwiatek
Btw, nigdy nie wiesz kiedy taki kwiatek Cię zabije we śnie o.o!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz