niedziela, 8 czerwca 2014

[S] Hipogryfy, Hipogryfy wszędzie!! I wielbłądy też!

World of Warcraft
Ustalmy jedno, jestem ogromną zwolenniczką hipogryfów, dlatego też mam wszystkie dostępne hipo na tym serverze z patchem 4.0.6. Jednak przyznam że serce się kraja, gdy z dnia na dzień wprowadzony sklepik na Antlantissie sprowokował taką burzę hipogryfów. Kiedyś cieszyłam się że hipcie opanowują świat, teraz już nie bardzo.Wiadomo, myślę jak laska i to mnie zaczyna irytować :D





World of Warcraft

A oto dobitny dowód że ludzie na afczelni uwielbiają te hipcie. Koszt jednego hipcia to 550vp średnio dostaje się 10vp dziennie więc :D To kwestia czasu nim hipcie opanują świat o.o
No cóż, na moim poprzednim serverze (ToD) furrorę robiły Talbuki z Mag'har, niestety screeny z tego servera dawno już przepadły, lecz ludzie lubili sobie postać w grupkach w dala z tymi mountami jako gwiazdami :D Osobiście pod koniec mojej gry na tym serverze zdobyłam repke w tej frakcji i cudownego koks Talbuka. 

Co dalej? No więc dalej, po przerwie zaczęłam ostro cisnąć achivementy, zdobyłam ich naprawdę dużo jak na taki krótki czas :D Niestety opuściłam się z raidami... zresztą nie mogę chodzić na nie regularnie z różnych powodów niezależnych ode mnie, szkoda ;(
No nic, pochwalę się, po 3 dniach śledzenia figurek wielbłądów w końcu trafiłam na tego, prawdziwego i zostałam w magiczny sposób przeniesiona do yy... http://www.wowhead.com/npc=50245

World of Warcraft

    World of Warcraft


World of Warcraft

   World of Warcraft

Zapomniałam dodać, w między czasie szukania odpowiedniej figurki http://www.wowhead.com/npc=50409
Zostałam zaszczycona przez http://www.wowhead.com/npc=48005#. i zdobyłam cudowny achivement, za którym niektórzy na serverze się uganiają: http://www.wowhead.com/achievement=5518
Powiem tak, wszystko fajnie ale zapomniałam porobić zdjęcia płonącemu Uldum i płonącemu Tanaris :D Ah kurde, jednak będę musiała na niego polować.... Robienie screenów to poważna sprawa xD

PS. w przyszłości mam zamiar zrobić zakładkę, w której opiszę co jak i gdzie i po co zdobyć co poniektóre mounty, np tym z wielbłądem. Może komuś się to przyda :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz