poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wyniki eventu

Pijany Priest
 W tą niedzielę o 15 został zorganizowany event, w notce znajduje się parę screenów z wydarzenia oraz takie tam moje płacze o głupotki. ^^










Dzisiejszy dzień jak i w zasadzie cały zeszły tydzień był dla mnie bardzo ciężki. Totalnie wymęczający psychicznie, co się odbiło na evencie i sytuacji w  szkole. Generalnie nie jest źle jale jestem wymęczona, potrzebowałabym jakiegoś priesta by uleczył mój umysł i dodał parę hp i mp do działania i chęci ruszenia się:)
Pijany Priest
W tej chwili wyglądałabym mniej więcej tak, jakbym była w uniwersum wowa...

Już się wypłakałam, a teraz przejdźmy do samego eventu. Jak wcześniej wspominałam są 3 dyscypliny mianowicie samobójstwo za prowadzącą, pokaz mody oraz przelecenie całego sw i ucałowanie króla alluchów. Jak to wypadło? Nawet nieźle moim zdaniem, mimo że zapomniałam o gwoździu programu: miała być to loteria, ale i tak uczestnicy chyba nie byli zawiedzeni nagrodami :)

Event
Są to trzy pierwsze miejsca w konkursie mody, na dole macie pokaz wszystkich uczestników.
W prawdzie nie było ich tym razem, co trochę przyznam mnie zdemotywowało i następny event będzie, gdy większość osób mi wszem i wobec potwierdzi swoją obecność na forum gildyjnym np a nie jak tym razem na privach ... No nic, screeny zdobyłam i z tego jestem zadowolona:)

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

World of Warcraft Event

Lubię robić screeny, eventy to idealne miejsce do farmienia ich, szkoda tylko że nie mam za bardzo z kim działać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz