sobota, 14 czerwca 2014

World of Warcarft: Zbrodnie wojenne, moja kolekcja i zniszczona wigilia

World of Warcraft Książka Zbrodnie Wojenne
Lubicie czytać? Ja uwielbiam, dlatego też napastuję moją bibliotekę publiczną na podgórzu. Jakbym miała trochę grosza przy duszy zapewne bym kupowała wszystkie książki, a w przeciągu roku utworzyłabym małą biblioteczkę poświęconą książkom fantastycznym,horrorom,sci-fi jak i moim hobby: psychologią. Szału nie ma, a więc powiem wam kilka słów nowej książce, która wyjdzie na rynek oraz o paru poprzednich, które mam u siebie i czekają na swoją drugą... haha, chcielibyście, wcale nie drugą ani trzecią szansę, gdyż te powieści bardzo przypadły mi do gustu i, no cóż nie raz były przeze mnie czytane. :)











Powyżej znajduje się fragment z prologiem i pierwszą walką. Przyznam że jak się dowiedziałam że wyjdzie nowa książka, zaczęłam ostrzyć na nią ząbki. I rzeknę że po odsłuchaniu tego fragmentu mój apetyt się zaostrzył... 
World of WarcraftL Zbrodnie Wojenne ma być wydany przez studio Insignis. Przyznam że pierwszę słyszę o tym studiu, co jednak nie powstrzymało mnie by się rozejrzeć co się dzieje :)
Studio to wydało już trzy książki poświęcone grze Metro jedną Assassins Creed i jedną dla Diablo II. Nie wiedziałam, bo i nie interesuję się tymi grami, no może metrem trochę, ale za duży ze mnie cykor by w nią zagrać - takie życie osoby ze słabymi nerwami ;D
Wracając do książki, jej autorką jest Christie Golden. Co mogę o niej powiedzieć? Czytałam tylko dwie książki jej autorstwa: Władcy Klanów i Wichry Jainy Proudmoore. Obie książki wywarły na mnie duże wrażenie dlatego liczę że Zbrodnie Wojenne również będą na wysokim poziomie.

O czym będzie opowiadać ta książka? W skrócie Pandaria, Zjazd Przywódców ras, Smoki i ostatecznie  Osądzenie Garrosha dzięki smokom i ich magii, która ukaże nam wspomnienia najbardziej znienawidzonego wodza w historii ostatnich lat WoWa.
Postaram się wygrzebać trochę drobnych ze skarbonki i może uda mi się capnąć książkę w dniu premiery!:)

W między czasie chciałabym się pochwalić moją drobną kolekcją zakupionych książek:
Kolekcja Książek Sadi

Zdjęcie robione komórką, która niezbyt chce dawać cudowne obrazy.
Ah um em... Zaznaczam że ten romans wśród Warcraftów nie jest mój, ciągle zapominam się go stamtąd pozbyć ;)
Jak można zauważyć brakuje mi #2 Władcy Klanów. I już nigdy nie odzyskam tej książki, chyba że kupię nową. Aa... A jak ją straciłam? Ukradł ją były chłopak mojej kuzynki podczas świąt, gdy zaprosiła go na wspólną rodzinną wigilię, która odbywała się jak co roku w moim mieszkaniu. Jak się dowiedziałam że zabrał mi książkę (było już po fakcie, oni zerwali a on żeby mi dopiec pochwalił się swoim dziełem) to krew mnie zalewała. Bardzo bardzo byłam zła, ale nie mogłam  i nie pozwoliłam sobie żeby kuzynka odkupiła mi tą książkę. Było mi przykro że zerwali, mimo że oboje wiedziałyśmy że ten typ ma jednak coś z głową (mogę podać parę innych przykładów, ale one nie są warte wyciągania na światło dzienne :/ ). 
Więc w ten oto sposób moja kolekcja została zaburzona a ja do tej pory nic z tym nie zrobiłam. Może już dawno powinnam, by nie przypominać sobie raz za razem tą bardzo miłą i świąteczną historię, prezent od szurniętego chłopaka. Cóż. Było minęło, teraz muszę skupić się na skołowaniu hajsu na tego booka ;D!


A tu malutki screen by się wczuć Durotar, jajajaja

Niemal zapomniałam, premiera książki ma być 18 czerwca... Soooon, to mniej niż tydzień! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz