wtorek, 27 stycznia 2015

Badania Instytutu Psychologii na Ingardena 6


Jakiś czas temu(chyba jeszcze w grudniu) zapisałam się na listę chętnych do badań Instytutu Psychologii UJ.
Do tego czasu zdążyłam już wziąć udział w badaniach percepcji oraz pozwoliłam się kopać prądem.
Nie jest źle, za każde badanie dostaje się 10zł za godzinkę i tak się przyzwyczaiłam do tego że nie zwróciłam uwagi na opis wczorajszego badania... :D "Uczestnicy badania dostaną drobny upominek"
Szczerze idąc tam myślałam że dostanę dychę na kolację, jakże się zdziwiłam jak dostałam takiego malutkiego snickersa xD Eh! Nie jestem jeszcze studentką i nie wiem czy będę, ale w chwili zakończenia badania połączyłam się ze wszystkimi tymi ludźmi, którzy nie mieli co zjeść na kolację ;__;
Chwalmy Pana za zupki chińskie, tak szybko odchodzą!

Instytut Psychologii UJ.

Dziś pierwszy raz dostałam wydruk o co się rozchodziło w badaniu. OOooOo Tak :D

Kraków

Krakowska Bańka.

Screenshot z jakiejś strony o Wowie xD

Takie piękne niebo w WoWie, gdy na zewnątrz smutno i pochmurnie warto odpalić jakieś mmo i patrzeć na piękne gwiazdy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz