niedziela, 25 stycznia 2015

Wygrana w konkursie : Komiks - Wiedźmin Dom ze Szkła

Wiedźmin Szklane Domy
 Przyznam, że jak dostałam e-mail z wiadomością że wygrałam ten komiks, to się bardzo ucieszyłam, byłam bardzo sceptycznie nastawiona do wygranej, ponieważ konkurs odbył się na stronie gry.interia.pl . A wiadomo im większa strona, im więcej użytkowników tym ciężej wybić, dlatego też moja wygrana była dla mnie nie małym zaskoczeniem. :)







A więc, otrzymałam paczuszkę, otwarłam ją a moim oczom ukazał się całkiem duży tomik komiksu Wiedźmin Dom ze Szkła. Moje pierwsze wrażenie? Jezu ale to gigantyczne, większe od komiksu z Wowa! 
Wiedźmin Szklane Domy

Sam komiks jest solidny a kolory są żywe, lecz nie na tyle by kłuć w oczy
Na początku wita nas elegancka czerń wraz ze spisem treści i autorami.

Wiedźmin Szklane Domy

No dobrze a o czym jest komiks? 
Po raz kolejny śledzimy losy Geralta z Rivii, tym razem na swojej drodze spotyka niepozornego chłopa, z którym przemierzy las aż do opuszczonego domu, w którym rozgrywa się akcja komiksu.
Pojawią się tutaj potwory, które znamy z książek oraz gry oraz głębsze przesłanie samego Geralta, jak jest to już w jego zwyczaju ;)

Wiedźmin Szklane Domy

Przyznam że spędziłam nad komiksem koło pół godzinki, może dłużej, historia jest ciekawa i typowo wiedźmińska więc mamy tutaj czarny humor :D. 

Komiks jest niestety dość drogi i jakbym miała go kupić to niestety ale nie dałabym rady. Jednak czy w gruncie rzeczy ta cena jest wygórowana ? Myślę że nie i jeśli ktoś może sobie pozwolić to byłby to dobry wydatek, dla fana bądź kolekcjonera wiedźminskich "artefaktów" ;)

Wiedźmin Szklane Domy

No dobrze, ale przecież powinnam podać autorów i wydawnictwo na samym początku?
Eh, trochę mi zajmie nauczenie się zasad :)
W każdym bądź razie komiks został wydany przez: Dark Horse Books
a ich twórcami są : Paul Tobin (scenariusz) oraz Joe Querio (rysunki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz