piątek, 10 kwietnia 2015

Prej bawi się w internetowe konkursy.

Rift
Jako że nabawiłam się nowej fobii uczestniczenia w wszelakich konkursach, w których raz wygrywam raz obchodzę się smaczkiem, to i tym razem moje oczy skierowały się na parę ciekawych konkursów. Może też ktoś coś wygra ;)
A... I nie miałam gdzie wsadzić
Tego orła :D Więc wsadziłam
do tej notki. Hyhy



1#  Wiktoria Blog (do 17 kwietnia)
Konkurs na koszulkę, gdzie mój priest wyglądałby mniej więcej tak:

Wiktoria Blog

2# Miasto Gier (do 12 kwietnia) 
Konkurs na dwie książki osadzone w uniwersum The Walking Dead
Miasto Gier


3# Gamedot (do 17 kwietnia)
Konkurs na pozę Praise The Sun, do wygrania jakieś blaszki.
Blaszki wyglądają kozacko xD
Beyond Death

4# Splanszowani (do 12 kwietnia)
Masz planszówkę? To wyjdź z nią na dwór i cyknij selfie. 
Do wygrania oczywiście inne planszówki :D
Splanszowani

5# Gry Online (do 30 kwietnia)
Do wygrania najbardziej pożądana gra miesiąca, trzeba jednak adminów przekonać dlaczego akurat nas a nie kogo innego warto wybrać ;)
Gry Online












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz