poniedziałek, 4 maja 2015

Hearthstone: Czarna Góra tryb Heroiczny, jak pokonać bossy w skrzydle: Ukryte Laboratorium

Czarna Góra tryb Heroiczny Ukryte Laboratorium
Trochę zaległa notka, bo Bastion już ubił bossy w ten piątek ale no cóż, ja nie miałam trochę czasu no i wyszło jak wyszło, ale teraz w przerwie między nauką a nauką wystawię notkę!
Zatem zacznę od początku.
Zapraszam was na ostatnią notkę, na ostatnie cztery filmiki, które pokazują jak zabić bossy w trybie przygodowym "Czarna Góra" w trybie HEROICZNYM.
W tym wydaniu mamy całe BWD, a w nim Omnotron, Maloriak, Atramedes i Nefarian!


Oczywiście ja nie robiłam, nawet nie próbowałam heroicznego trybu, pozwoliłam sobie jednak zrobić drobne rozeznanie i spisać wrażenia Bastiona odnośnie całej tej przygody heroicznej :> 
Dla zainteresowanych graczy i osób, które dopiero teraz chcą się spróbować z trybem heroicznym zapraszam na koniec tej notki pod filmikami :D

System Obronny Omnotron

Maloriak


Atramedes


Nefarian


Jak widać, da się ? Da się! A teraz zapraszam do mini wywiadziku podsumowującego całe to skrzydło. :D

S: Jakie skrzydło w przygodzie "Czarna Góra" było dla Ciebie najtrudniejsze?
B:Teraz jak już mam zrobioną przygodę to wszystko wydaje się łatwe, najwięcej nerwów straciłem na Iglicy, niszczenie stronników przez Omokka i limit many u Drakkisata.

S:Jakie skrzydło było dla Ciebie nałatwiejsze?
B:Najłatwiejszym skrzydłem dla mnie było pierwsze skrzydło, łatwe bossy, szybka akcja :D

S:Na jakie skrzydło wydałeś najwięcej pyłu?
B:Nie wydałem ani grama pyłu, wszystkie potrzebne karty już były w mojej kolekcji.

S:. Myślisz że dałbyś radę zrobić jeszcze raz te skrzydła używając innych postaci? 
B:Myślę że jest to wykonalne, ale to odległa przyszłość, będzie więcej kart na innych postaciach to mogę spróbować, na razie odpoczynek.


S: Który z umiejętności, bosów wydał Ci się najciekawszy?
B: Najciekawszy, hmm.. LET THE GAMES BEGIN!

S: Który z talentów bossa sprawił Ci największy kłopot?
B: Zdolność Drakkisata sprawiała najwięcej problemów.

S: Jakie skrzydło dostarczyło Ci najwięcej rozrywki?
B:Najlepsza zabawa była na ostatnim skrzydle i możliwość rozmowy z Omnotronami, polecam :D

S: Miałbyś jakieś porady dla osób, które dopiero teraz chciałyby spróbować swoich sił?
B:Porady tutaj nie pomogą, trzeba samemu rozpracować bossa i liczyć na szczęście i dobry układ kart, zdarzało mi się powtarzać niektóre bossy ponad 50x, gdy inni zabijali za 1-2 razem.

S:Zrobiłeś całą przygodę, będziesz teraz szpanować nowym rewersem?
B:Tak, rewers ustawiony a dodatkowo straszę ludzi Nefarianem :D

S:Zrobisz tryb heroiczny następnej przygody?
B:Oczywiście że zrobie, myśle nawet nad powtórzeniem poprzedniej przygody (Naxxramas) a co do filmików to czas pokaże czy będą takie jak teraz czy z moimi komentarzami :>
S:Byłoby fajnie, wiadomo fajniej takie typu filmiki oglądać jak ktoś coś mówi i opowiada. :)

Trzeba zaznaczyć że na żadną talię nie poszło też nic z prawdziwych pieniędzy, temu to fajnie!:D
Będą nowe filmiki, może suby zmotywują go do szybszego działania :D
O tutaj <-- Motywujemy! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz