piątek, 8 maja 2015

Konkursy i rozdania

Drunk Priest
Od jakiegoś czasu, można wręcz powiedzieć że od pół roku (gdzieś koło grudnia zaczęłam zabawę) próbuję się w różnych konkursach i rozdaniach. Dlaczego, w ogóle zajmuję się tym tematem? Próbuję swoich sił i liczę na troszeczkę szczęścia? Sprawa jest prosta, na co dzień obserwowałam ludzi, którzy marudzili że nie ma sensu próbować, nie ma sensu robić tego czy tamtego, bo ktoś inny już tego dokonał lub nie mamy żadnych szans. Uznałam że tak nie może być a ja wcale nie mam takiego nastawienia do życia jak oni, dlaczego więc sama nic nie próbuję?
W końcu się przełamałam, spróbowałam i... wygrałam.
Mój pierwszy konkurs, który wygrałam i mniej więcej oficjalnie się pochwaliłam o tutaj, to był konkurs na życzenia świąteczne u JackGraal'a, w którym oferował tom 1 komiksu World of Warcraft. Nie wiecie nawet jak ja się cieszyłam z wygranej, biorąc pod uwagę że uwielbiam uniwersum WoWa i taka książeczka była dla mnie istnym prezentem świątecznym.

Przełamałam teorię, że nie warto próbować, nie warto bo się nie uda.
Od tej pory staram się coś zdziałać  w tych konkursach, które mnie interesują, które mogą przynieść mi coś ciekawego. Uwielbiam dostawać książki i kosmetyki, jest to coś na co nie mogę sobie na co dzień pozwolić dlatego jest to niezwykle wielkie odciążenie mojego budżetu, który w zasadzie nie istnieje :D

Polecam każdemu brać udział w konkursach czy rozdaniach, was to nic nie kosztuje, a jest szansa że w końcu i Ty założysz swój własny konkurs na swoim blogu :)  Poniżej parę tipów i typowych pytań:

Jak najłatwiej szukać ciekawe konkursy?
Wpisujesz w Google interesującą Cię frazę, np: Konkursy Gry, jeśli chcesz jakąś gierkę wygrać.
Czy we wszystkich konkursach mogę brać udział?
W większości tak, ale np w konkursach ukierunkowanych dla dzieci, gdy masz skończone 18lat już raczej Ci się nie uda załapać ;)
Czy mam sporą szansę na wygraną?
Konkursy są na prawdę różne, jeśli masz talent artystyczny a akurat chcą byś coś narysował to masz większą szansę. Są też konkursy losowania, gdzie masz taką szansę jak inni, lecz często organizatorzy dają takie bonusy, jak opisanie czegoś, polubienie fanpage, gdzie zwiększasz swoją szansę na wygraną. Są też konkursy, fotograficzne, facebookowe itp itd
Czy we wszystkich konkursach powinienem brać udział?
Nie. Jak nie masz konsoli to po co Ci gry na konsole? Jak nie masz dziecka to po co Ci np śliniaczek ? Nie wszystkie konkursy są warte uwagi no i nie we wszystkim warto brać udział. Daj szansę innym osobom, które potrzebują tych rzeczy, ale nie stać ich lub mają inny powód, żeby próbować swoich sił.
Nie chcę podawać swoich danych.
Nie podawaj. Jesli uważasz że konkurs jest podejrzany albo że mogą Cię naciągnąć, nie podawaj swoich danych! Nigdy!

Jest niezwykle wiele stron organizujących konkursy czy też publikujące aktualne.
Ja jestem zwolenniczką Google oraz strony Candy i Rozdania , poza tym śledzę bloggerów, którzy poza interesującymi notkami, czasami dzielą się z czytelnikami swoimi skarbami. :)

1 komentarz: